Registreer aanmelden
 
   
  Skip Navigation Links
Startpagina
Rentezoeker
Mijn rente op de voet
Bedrijvengids
Forum
Contact
 
 
Renteopdevoet.be - Forum  

◄ Alle rubrieken
◄ Terug naar 'In het nieuws'

Ben hier nieuw op en misschien ken ik de regels niet!
door sesam op woensdag 22 juni 2011 - 20:43

Aan iedereen,

We gaan beginnen onderhandelen met banken en had graag enkele voorstellen verkregen van mensen hier in rente op de voet. Iedereen post hier met blijdschap zijn verkregen rentes maar niemand zend u zijn voorstellen door, dan begrijp ik niet goed wat het nut daarvan dan is om zijn rentevoeten te delen met anderen!
Het kan ook aan mij liggen omdat ik iets over het hoofd zie, waarvoor mijn excuses.
9852 keer bekeken - 2 antwoord(en)







Sacha
[ kredietmakelaar ]
woensdag 6 juli 2011
16:07
@sesam: Om je een concreet idee te geven van welke rentes er beschikbaar zijn, zijn er enkele factoren belangrijk zoals de quotiteit, termijn en type formule.

Zo kan je opteren voor een vaste, variabele of semivariabele rentevoet.
Verder is een accordeonformule een mooi alternatief op bovenstaande.


tom
[ bankshopper ]
donderdag 23 juni 2011
9:06
@sesam: wij adviseren groene gebruikers (mensen die voorstellen delen) enkel voorstellen door te sturen naar andere groene gebruikers. Rode gebruikers (die niets deelden) worden zo aangespoord om ook hun eigen voorstellen te delen. Het klopt wel dat sommige mensen hun voorstellen niet doorsturen. Ook niet iedereen heeft een scanner. Een screenshot afprinten van de site kan soms ook helpen. Een bank kan rap zien of dat het voorstel klopt of niet in hun eigen systeem veronderstel ik.




  U moet zich aanmelden om te kunnen reageren op dit aanbod.


nog geen account?
 
Voorstel zoeken
Schuldsaldo toevoegen
Schuldsaldo zoeken

[ advertentie ]









www.renteopdevoet.be |  www.rodv.be |  disclaimer / gebruiksvoorwaarden |  adverteren
Renteopdevoet.be® - 2010